Pages

Saturday, June 20, 2009

20 JUN 2009 (SABTU)

Hari ini merupakan hari yang terakhir saya berada di Kuching setelah berada di sini selama lima hari bermula 16 Jun 2009. Masa dirasakan begitu pantas berlalu,namun segala kenangan di sini tidak akan saya lupakan dan pengalaman yang diperoleh sepanjang berada di sini amat berharga dan memberikan banyak pengajaran kepada saya. Hari ini saya akan ke Serikin, salah sebuah destinasi popular membeli belah di Kuching. Kawasan ini terletak kira-kira satu jam setengah perjalanan dari bandar Kuching dan tidak lengkap sekiranya tidak mengunjungi tempat ini. Apa yang menarik untuk aktiviti hari ini ialah bapa angkat saya iaitu Hj Ajus akan turut serta bersama-sama dengan rakan-rakan yang lain. Saya amat terharu dengan layanan yang diberikan oleh beliau dan juga pihak SMK Bako sendiri yang banyak menyediakan kemudahan sepanjang kami berada di sini. Jumpa lagi....

No comments:

Post a Comment